Akademikernes A-kasse
Med en solid indholdsstrategi og produktion af podcasts & artikler agerer AKA nu som et mediehus.
Bähncke
Udvikling af en 360 graders lanceringskampagne på en række platforme for en helt ny produktserie.
Sloggi
Udvikling og håndtering af influencerstrategi målrettet Generation Z.
Oslo Skin Lab
Styrket brand og salg ud fra en strategi med et mix af stærke influencere og mediepersonligheder.
Coca Cola
Global lancering i dansk kontekst ud fra en influencer-strategi med YouTubere som ambassadører.
The Cocktail Factory
Brandplatform, identitet og positionering til lanceringen af et helt nyt cocktail-brand i Danmark.
Woodstein
Brandfortælling og koncept for engagerende læring for børn – på abonnement.
Campari
En årlig designkonkurrence – ’Artist of the year’ – aktiverede brandet i en moderne kontekst.
The Cocktail Factory
Brandfortælling med udgangspunkt i at gode drinks skaber gode historier.
Molslinjen
Udvikling og implementering af den nye visuelle identitet for MOLSLINJENS cafeer og Molly’s DINER.
Corona
En serie af sommerevents for Corona, der aktiverede brandet for den helt rigtige målgruppe.
Tivoli
Minimagasin om leg og læring med eksperter, sjov og masser af Tivoli-stemning.
Oiii
Brandet blev bragt til live med animationsvideoer til alle touch points på streamingkanalen.
Nordisk Film
Design af filmplakater, hvor en kompleks historie skal fortælles i ét enkelt fængende billede.
Bungalow
Koncept, design og distribution af high-end B2B-magasin – internationalt.
Chocomel
Fra ukendt til 3. størst i Danmark med en unik Tone of Voice og massivt pres på de sociale medier.
O.P. Anderson
Stil & tone samt aktiverende indhold til den populære snaps’ liv på sociale medier.
Playstation
Udvikling af en OOH hologramoplevelse som en del af lanceringen af spillet ’Death Stranding’.
TWIX
Tilpasning og distribution af en global brandkampagne i Norge, Sverige, Finland & Danmark.
Snickers
Tilpasning og distribution af en global brandkampagne i Norge, Sverige, Finland & Danmark.
Aperol
Udvikling af en ’always on’-platform, der øgede brand awareness og kunders interaktion med kæden.
Rema1000
Social media distribution of an editorial creative concept resulting in great audience engagement.
Starbucks
Identificering af de helt rigtige influencere for at sikre løft i brand awareness i målgruppen.
MessyWeekend
Brandplatform og Tone of Voice til en sikker og konsekvent brandfortælling på alle kanaler.
Matas